1970 YILINDA GÜLRİZ SURURİ-ENGİN CEZZAR TİYATROSUNUN SAHNEYE KOYMAYA KARAR VERDİĞİ “HAİR” MÜZİKALİ İÇİN GÜLRİZ SURURİ İLE BERABER KENDİSİNE BAŞROL TEKLİF EDİLEN CEM KARACA ÖNCELERİ BU KARARA SICAK BAKIYOR. ÖYLESİNE Kİ OYUN GEREĞİ UZUN SAÇLI OLMASI GEREKEN CEM KARACA UZUN BİR SÜRE SAÇINI KESTİRMİYOR.FAKAT BİR ZAMAN SONRA CEM KARACA KARAR DEĞİŞTİRİP OYUNDA OYNAMAKTAN VAZGEÇİYOR.O GÜN İÇİN GEREKÇESİNİ ŞÖYLE AÇIKLIYOR “HAIR İYİ OYUN GÜZEL OYUN.DEYİM YERİNDEYSE SAÇ ADINI TAŞIYAN BU OYUN TÜM ÖZGÜRLÜKLERİ ELDE ETMİŞ OLAN AMERİKAN TOPLUMUNUN SAÇ ÖZGÜRLÜĞÜ VE BENZERİ ÖZGÜRLÜKLERİ ELDE ETMESİNİ AMAÇLAYAN BİR OYUNDUR.BÖYLE BİR MÜZİKALDE ROL ALMAK ÖNCELERİ CAZİP GELDİ BANA.AMA TAKKEMİ ÖNÜME KOYUP DÜŞÜNÜNCE,BU OYUNUN BENİM DAVRANIŞ VE DÜŞÜNCELERİMLE BAĞDAŞMADIĞINI FARKETTİM.KISACASI MÜZİKLENDİRİLSE BİR “PİR SULTAN ABDAL” A BİR “VATAN YAHUT SİLİSTİRE” YE EVET AMA HAIR E HAYIR.”
BUNDAN SONRA SIRA BAŞROLÜ OYNAMAK İÇİN 6 AYDIR UZATTIĞI SAÇLARINI KESTİRMEYE GELİYOR.BUNUN İÇİN BEYOĞLUNDA BAYA GEZİNEN CEM KARACA EN SONUNDA ERKEK BERBERLERİN TEPKİSİNDEN ÇEKİNDİĞİ İÇİN DÖNEMİM ÜNLÜ BAYAN KUAFÖRÜ “KUAFÖR KUTLUAY” A GİDİYOR.AŞAĞIDA BU KUAFÖR MACERASININ RESİMLERİ YER ALIYOR.
CEM KARACA NIN KUAFÖR ÖNCESİ VE SONRASI RESİMLERİ
BU KUAFÖR MACERASINI CEM KARACA ŞÖYLE ANLATIYOR : “ÖNCE ÇOK UTANDIM ÇÜNKÜ ÇEVREDEKİ HERŞEY SADECE KADINLAR İÇİNDİ.BAŞIM YIKANIRKEN BAYA KEYİFLENDİM KESİLİRKENDE ÖYLE.ANCAK KUAFÖR SAÇLARIMI ÇEKİŞTİRE ÇEKİŞTİRE BİGUDİ,FİRKETE TAKARKEN BAYA RAHATSIZ OLDUM.NE YALAN SÖYLEYİM ERKEKLİĞİME DOKUNDU ELİM İSTER İSTEMEZ BIYIĞIMA GİTTİ.KOMPLEKSİMİ DENGELEMEK İÇİN BAŞLADIM BURMAYA.EN ACIKLI BÖLÜM İSE O TERS DÖNMÜŞ TASA BENZEYEN MAKİNANIN ALTINA GİRİNCE TEPEMDEKİ CEHENNEMİ SICAK VE ANTİMÜZİKAL GÜRÜLTÜ BAŞLAYINCA OLDU.HİÇDEĞİLSE BU ALETİ İCAT EDEN FRENK BU GÜRÜLTÜYÜ MÜZİKAL VERMENİN BİR ÇARESİNİ BULSAYDI….”